My Blogs: Home | Psychologist | Brain Safari | Zeit und ich | Thai Mission | 思潮 、愛 | Mem Only @ | About |

blog counter

5/22/2008

Rest in God

The Lord takes care of me as his sheep;
I will not be without any good thing.
He makes a resting-place for me in the green fields:
he is my guide by the quiet waters.
He gives new life to my soul:
he is my guide in the ways of righteousness because of his name.

耶 和 華 是 我 的 牧 者 . 我 必 不 至 缺 乏 。
他 使 我 躺 臥 在 青 草 地 上 、 領 我 在 可 安 歇 的 水 邊 。
他 使 我 的 靈 魂 甦 醒 、 為 自 己 的 名 引 導 我 走 義 路 。
Psalm 23



Hymn: YHWH is Love 【耶和華是愛】 詩集:上帝聽禱告,8

耶和華是
愛,讓我安身青草溪水邊,
神令我省察心中的幽暗,共同渡每一天。

耶和華是愛,在困境中祂保守引牽,
神為我擺設豐足的恩惠,在危難也不會變。

在世間主恩與共,祂的愛存在常無盡,
神為我施恩惠,保守勉勵,共同渡此世。

耶和華是愛,讓我安身青草溪水邊,
無限滿足快樂湧於心裡,在危難也不會變。

No comments: