My Blogs: Home | Psychologist | Brain Safari | Zeit und ich | Thai Mission | 思潮 、愛 | Mem Only @ | About |

blog counter

11/15/2007

Prayer 5-10 Alpha and Franklin Graham


剛剛2007年10月18-21日Franklin Graham在韓國02年世界盃之場地, 以10萬計人坿會, 共8287人回應信主
6-8 July 07就剛在Ukraine, 前蘇聯部份, 此類活動以前是被禁的, 今次20多萬人參加, 共4366教會同心參與, 國境內104個轉播站, 6694人決志信主 加油!





This is so true for me!
Psalm 108: 13 我 們 倚 靠   神 、 纔 得 施 展 大 能 、 因 為 踐 踏 我 們 敵 人 的 就 是 他 。
King James Version Through God we shall do valiantly: for he it is that shall tread down our enemies



Who are our enemies?
- pessimistic thoughts
- self-defeating attitudies
- depressive moods
- discouraging words
Have we cursed ourselves?

God, kick away our enemies, and let us WALK with God, be BLESSED by Him, and PRAISE Him with our MOUTH, Mind, Heart.

求 他 按 著 他 豐 盛 的 榮 耀 、 藉 著 他 的 靈 、 叫 你 們 心 裡 的 力 量 剛 強 起 來 Eph 3:16


Bless our friends who have not enjoyed the blessings of our Lord.



讓我們同心禱告
  我的王、我的神啊,我要稱謝你,讚美你榮耀的名。
我的心啊,你要靠神快樂,因祂以拯救為衣給我穿上,以公義為袍給我披上,好像新郎戴上華冠,又像新婦佩戴妝飾。田地怎樣使百穀發芽,園子怎樣使所種的發生,主耶和華必照樣使公義和讚美在萬民中發出。
看哪!神是我的拯救,我要倚靠祂,並不懼怕,因為主耶和華是我的力量,是我的詩歌,祂也成了我的拯救。所以你們必從救恩的泉源歡然取水。在那日,你們要說,當稱謝耶和華,求告祂的名,將祂所行的傳揚在萬民中,題說祂的名已被尊崇。我們要向耶和華唱歌,因祂所行的甚是美好,但願這事普傳天下。
(香港)的居民啊!當揚聲歡呼,因為在你們中間的以色列聖者,乃為至大。願主──我們的神得著一切榮耀與頌讚,直到世世代代、永永遠遠。讚美主,奉主耶穌基督聖名求,阿們。


2 comments:

Jesus' Gal said...

Thanks for your forwarded mail. How far you got your thesis? Hope you all right. I posted to station just now and today is my frist day in station for duty. Everythings to me were strange becuase I had not been to f stream for more than 5 years, hoops! Anyaway, talk to you later.



Cherrs,
B

Anonymous said...

thanks for the materials
D